Silver | Networked Consumers | Buch | 978-0-230-28021-2 | sack.de

Buch, Englisch, 186 Seiten, Format (B × H): 145 mm x 218 mm, Gewicht: 408 g

Silver

Networked Consumers

Dynamics of Interactive Consumers in Structured Environments
2012. Auflage 2011
ISBN: 978-0-230-28021-2
Verlag: Palgrave MacMillan UK

Dynamics of Interactive Consumers in Structured Environments

Buch, Englisch, 186 Seiten, Format (B × H): 145 mm x 218 mm, Gewicht: 408 g

ISBN: 978-0-230-28021-2
Verlag: Palgrave MacMillan UK


Personal consumption accounts for two thirds of GDP, yet recent economic events have emphasised our limited ability to translate consumption patterns into policy. Steven Silver analyses this understudied area, exploring the network memberships that emerge from our everyday lives, and the consumption patterns these create.

Silver Networked Consumers jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Introduction A Disequilibrium Model of Interactive Consumers Environments of Networked Consumers: Random Processes in the Generation of Institutional Forms Clustering and Content Overlap in Networked Consumers Integrating Work and Consumption: Cross-domain Transfer of Skill and Affect Networked Consumers of Information in Economic Growth Summary and Discussion


STEVEN D. SILVER is Professor and Lucas Fellow at the Lucas Graduate School of Business, California State University, USA.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.