Singer | Entrepreneurial Training for the Unemployed | Buch | 978-0-8153-3327-2 | sack.de

Buch, Englisch, 132 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 318 g

Reihe: Garland Studies in Entrepreneurship

Singer

Entrepreneurial Training for the Unemployed

Lessons from the Field
1. Auflage 1999
ISBN: 978-0-8153-3327-2
Verlag: Taylor & Francis Inc

Lessons from the Field

Buch, Englisch, 132 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 318 g

Reihe: Garland Studies in Entrepreneurship

ISBN: 978-0-8153-3327-2
Verlag: Taylor & Francis Inc


First Published in 1999. This title examines one publicly funded training program by describing the complex, dynamic process of fostering small business ownership. This case study focuses on the behaviors and environments that influence entrepreneurial success and show how a teaching methodology can contribute to an environment that encourages entrepreneurship. This study provides, not only an example of the efficacy of entrepreneurial training but suggests findings beyond business start-up as measures of program results.

Singer Entrepreneurial Training for the Unemployed jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Chapter 1 Introduction; Chapter 2 Literature Review; Chapter 3 Methodology; Chapter 4 The Evolution of Berkshire Enterprises; Chapter 5; Conclusion;


Victoria Singer



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.