Sluyterman | Dutch Enterprise in the 20th Century | Buch | sack.de

Sluyterman Dutch Enterprise in the 20th Century



Business Strategies in Small Open Country

1. Auflage 2005, 336 Seiten, Gebunden, Format (B × H): 240 mm x 165 mm, Gewicht: 635 g Reihe: Routledge International Studies in Business History
ISBN: 978-0-415-35027-3
Verlag: Taylor & Francis Ltd


Sluyterman Dutch Enterprise in the 20th Century

This is the first book to summarise the twentieth century economic history of the Netherlands from a business history perspective. It has a broad historical coverage of Dutch business development including in particular the major multinationals such as Philips, Shell, and Unilever. Although focused on Dutch business it has a strong international flavour.

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. Family based management in an international context, 1895-1914

2. A small country in an era of war and protectionism, 1914-1945

3. Following the American lead, 1945-1975

4. Competing in the global economy, 1975-200


Sluyterman, Keetie E.
Keetie E. Sluyterman is at the research Institute for history & Culture at Utrecht Universiteit.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen

Ihre Nachricht*
Wie möchten Sie kontaktiert werden?
Anrede*
Titel
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Firma
Telefon
Fax
Bestellnr.
Kundennr.
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.