Buch, Englisch, 215 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 359 g
Reihe: Decision Engineering
Strategy, Product Lifecycle Management and the Billion Customer Question
Buch, Englisch, 215 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 359 g
Reihe: Decision Engineering
ISBN: 978-1-84996-675-7
Verlag: Springer
Based on interviews with top executives from companies of different sizes and in different industries, this book explains the benefits and challenges of Global Product Development. "Global Product" provides examples from many companies, draws conclusions about best practices, and shows how to manage the innovation, development and support of Global Products. The author is the President of John Stark Associates, a leading service provider in the Product Lifecycle Management (PLM) market, and has published numerous articles and books in the field.
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Technische Wissenschaften Maschinenbau | Werkstoffkunde Produktionstechnik Werkzeugbau
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Produktionsmanagement, Qualitätskontrolle
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Geisteswissenschaften Design Produktdesign, Industriedesign
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Konstruktionslehre und -technik
Weitere Infos & Material
Global Product: Opportunities and Challenges.- Global Products: Change and Complexity.- Problems: Causes and Action.- Global Products: At the Coalface.- Lessons Learned and Best Practices.- To a Structured Framework.- PLM Enabling Global Products.- Local Performance Improvements.- The Way Forward to PLM.- Current Status.- Changes for Global Products and PLM.




