Making It in the New Sharing Economy
Buch, Englisch, 226 Seiten, Format (B × H): 141 mm x 223 mm, Gewicht: 441 g
ISBN: 978-1-137-37617-6
Verlag: Palgrave MacMillan UK
Providing a colorful insight into the people at the forefront of the emergent Sharing Economy, a movement predicted to already be worth around $26B a year, this book gives vital advice to anyone thinking of starting or investing in a collaborative consumption business. The first of its kind, written by an author on the forefront of this new trend.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Selbstständige & Freiberufler
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
Weitere Infos & Material
Prologue: The Billion Dollar Moustache 1. Architects: Building on New Ground 2. We the People: Selfish Sharers 3. Founders: Visionaries and Doers 4. Investors: All Bets are On (All $3 Billion Of Them) 5. Corporates: Angry, Afraid - and In 6. Governments: Fits and Starts Epilogue: A Shared Future?