Liebe Besucherinnen und Besucher,

heute ab 15 Uhr feiern wir unser Sommerfest und sind daher nicht erreichbar. Ab morgen sind wir wieder wie gewohnt für Sie da. Wir bitten um Ihr Verständnis – Ihr Team von Sack Fachmedien

Stobaugh | Assessing Critical Thinking in Middle and High Schools | Buch | 978-1-59667-233-8 | sack.de

Buch, Englisch, 160 Seiten, Format (B × H): 178 mm x 254 mm, Gewicht: 318 g

Stobaugh

Assessing Critical Thinking in Middle and High Schools

Meeting the Common Core
Erscheinungsjahr 2012
ISBN: 978-1-59667-233-8
Verlag: Routledge

Meeting the Common Core

Buch, Englisch, 160 Seiten, Format (B × H): 178 mm x 254 mm, Gewicht: 318 g

ISBN: 978-1-59667-233-8
Verlag: Routledge


This practical, very effective resource helps middle and high school teachers and curriculum leaders develop the skills to design instructional tasks and assessments that engage students in higher-level critical thinking, as recommended by the Common Core State Standards. Real examples of formative and summative assessments from a variety of content areas are included and demonstrate how to successfully increase the level of critical thinking in every classroom! This book is also an excellent resource for higher education faculty to use in undergraduate and graduate courses on assessment and lesson planning.

Stobaugh Assessing Critical Thinking in Middle and High Schools jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional Practice & Development


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Chapter 1 1 Importance of Critical Thinking; Chapter 2 2 Applying Bloom’s Taxonomy in Your Classroom; Chapter 3 3 Misconceptions, Challenges, and a Solution; Chapter 4 4 Scenarios and Real-World Applications; Chapter 5 5 Visual Materials; Chapter 6 6 Quotations; Chapter 7 7 Establishing a Culture of Thinking; Chapter 8 8 Conclusion;


Rebecca Stobaugh received a PhD from the University of Louisville. As a middle-school and high-school teacher, she was named Social Studies Teacher of the Year by the Kentucky Council for Social Studies in 2004. In her position as a middle-school principal, she focused on aligning curriculum, increasing the level of critical thinking in assessments and instruction, and establishing a school-wide discipline plan. Currently, she serves as an assistant professor at Western Kentucky University, teaching assessment and unit-planning courses in the teacher education program. She supervises first-year teachers and consults with school districts on critical thinking, instructional strategies, assessment, technology integration, and other topics.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.