Sustainable Transformation in African Higher Education | Buch | 978-94-6300-901-0 | sack.de

Buch, Englisch, 260 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 537 g

Sustainable Transformation in African Higher Education

Research, Governance, Gender, Funding, Teaching and Learning in the African University
Erscheinungsjahr 2017
ISBN: 978-94-6300-901-0
Verlag: Brill Academic Publishers

Research, Governance, Gender, Funding, Teaching and Learning in the African University

Buch, Englisch, 260 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 537 g

ISBN: 978-94-6300-901-0
Verlag: Brill Academic Publishers


The book is a must read for policy makers, academics, university administrators and post graduate research students in the broad field of education and in higher education studies in particular. The book brings together a wealth of information regarding the imperatives of transformation in Africa’s higher education systems. Not only do some of the chapters provide critical discussion about the conceptualisation of transformation, the majority of the chapters reflect on empirical evidence for transformation in diverse fields of mathematics, science, gender, the training of doctoral students and the governance and management of universities. This central theme of sustainable change and reform runs across the chapters of the book.

Sustainable Transformation in African Higher Education jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.