Buch, Englisch, 164 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 413 g
A Study of Corporate Japanese Decision-Making and Its Relevance to Western Companies
Buch, Englisch, 164 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 413 g
ISBN: 978-1-873410-34-9
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Ethnologie | Volkskunde Volkskunde
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Regionalwissenschaften, Regionalstudien
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Geschichtliche Themen Mentalitäts- und Sozialgeschichte
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Stadt- und Regionalsoziologie
Weitere Infos & Material
Chapter 1 Introduction; Chapter 2 Differing Cultural Assumptions; Chapter 3 How Decisions Are Made; Chapter 4 Total Quality Management; Chapter 5 Japanese Management Working Practices; Chapter 6 Some Results of the Interviews;