Buch, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 502 g
Business Strategies for Leading Change
Buch, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 502 g
ISBN: 978-1-3986-1854-1
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Corporate Social Responsibility (CSR), Nachhaltiges Wirtschaften
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Betriebliches Energie- und Umweltmanagement
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Introduction:
- Chapter - 01: The paths to sustainability;
- Chapter - 02: How to inspire change;
- Chapter - 03: Defining ‘Chief Sustainability Officer’;
- Chapter - 04: Facing the global challenge;
- Chapter - 05: Soft and technical skills for success;
- Chapter - 06: Creating sustainability initiatives;
- Chapter - 07: Embedding sustainability into an organization;
- Chapter - 08: Collaborating behind sustainability;
- Chapter - 09: Building engagement and mobilizing change;
- Chapter - 10: What could the future hold?;
- Chapter - 11: Conclusion;