Taylor | Shop Management, by Frederick Taylor | Buch | 978-1-897363-90-4 | www.sack.de

Buch, Englisch, 144 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 249 g

Taylor

Shop Management, by Frederick Taylor


1. Auflage 2017
ISBN: 978-1-897363-90-4
Verlag: Productivity Press

Buch, Englisch, 144 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 249 g

ISBN: 978-1-897363-90-4
Verlag: Productivity Press


With the growth of Lean into all sectors of manufacturing and service industries around the globe, a survey into the origins of Lean becomes vital. As English economist Maynard Keynes once said, "ideas shape the course of history," and Frederick Taylor's ideas still shape the course of history well after a century of use. Shop Management is a living lesson that shows how an innovative idea will adapt in order to survive. The purpose of Enna's Lean Origin Series is to facilitate that adaptation by publishing classic texts that are relevant to today's business needs.

Taylor Shop Management, by Frederick Taylor jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional Practice & Development


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Frederick Taylor



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.