Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 453 g
Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 453 g
ISBN: 978-0-7494-6385-4
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmenskultur, Corporate Governance
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmensethik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Corporate Social Responsibility (CSR), Nachhaltiges Wirtschaften
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Introduction;
- Chapter - 01: The need for trust;
- Chapter - 02: Corporate culture;
- Chapter - 03: Ethical behaviour;
- Chapter - 04: Principles of corporate governance;
- Chapter - 05: The role of the senior executives/board;
- Chapter - 06: Assessing performance and remuneration of directors and senior executives;
- Chapter - 07: The audit function;
- Chapter - 08: Corporate governance and other stakeholders;
- Chapter - 09: Corporate Social Responsibility and its reporting;
- Chapter - 10: Corporate Social Responsibility, its measurement, theories and models;
- Chapter - 11: Small companies, charities and other not-for-profit organizations;
- Chapter - 12: Emerging issues