Kumar / Sareen | Trust and Technology in B2B E-Commerce | Buch | 978-1-61350-353-9 | sack.de

Buch, Englisch, 327 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1094 g

Reihe: Advances in Electronic Commerce

Kumar / Sareen

Trust and Technology in B2B E-Commerce

Practices and Strategies for Assurance

Buch, Englisch, 327 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1094 g

Reihe: Advances in Electronic Commerce

ISBN: 978-1-61350-353-9
Verlag: Business Science Reference


Trust and Technology in B2B E-Commerce: Practices and Strategies for Assurance focuses on various trust issues that emerge from deployment of various e-commerce technologies in inter-organizational relationships. Some of these issues relate to security, privacy, authentication, non-repudiation, quality of web interface, system performance and infrastructure, environmental factors. The objective of this book is to examine technology-related trust issues relating to security, privacy, authentication, non-repudiation, quality of web interface, system performance and infrastructure, environmental factors. This book contributes to the ongoing process of developing a framework for understanding the process of building trust in B2B e-commerce.
Kumar / Sareen Trust and Technology in B2B E-Commerce jetzt bestellen!
Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.