Tsui | Understanding Expertise in Teaching | Buch | 978-0-521-63207-2 | sack.de

Buch, Englisch, 320 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 568 g

Reihe: Cambridge Applied Linguistics

Tsui

Understanding Expertise in Teaching

Case Studies of Second Language Teachers
Erscheinungsjahr 2003
ISBN: 978-0-521-63207-2
Verlag: Cambridge University Press

Case Studies of Second Language Teachers

Buch, Englisch, 320 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 568 g

Reihe: Cambridge Applied Linguistics

ISBN: 978-0-521-63207-2
Verlag: Cambridge University Press


The author clarifies the nature of expertise in language teaching, its development, and how teachers employ it. This book is the first detailed study of what expertise in language teaching consists of and how it develops in language teachers. Exploring the classroom practices of her subjects in four illuminating case studies, Tsui succeeds in clarifying the nature of expertise in language teaching, the factors that shape and influence its development, and how teachers employ their expertise in teaching. In the process, the author critically examines an extensive literature on teacher cognition and shows how teachers' theories, knowledge, experience, and goals shape their classroom practices and their ability to move from novice to expert.

Tsui Understanding Expertise in Teaching jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.