Tudor | Learner-centredness as Language Education | Buch | 978-0-521-48097-0 | sack.de

Buch, Englisch, 295 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 615 g

Reihe: Cambridge Language Teaching Library

Tudor

Learner-centredness as Language Education


Erscheinungsjahr 1997
ISBN: 978-0-521-48097-0
Verlag: Cambridge University Press

Buch, Englisch, 295 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 615 g

Reihe: Cambridge Language Teaching Library

ISBN: 978-0-521-48097-0
Verlag: Cambridge University Press


In this book, learner-centredness is presented as an approach to language teaching which takes account of the learning goals, subjective needs and the culturally-based expectations which learners bring with them to the language classroom. Learner-centred teaching involves a collaborative approach to course development in which teachers and learners share their respective knowledge and insights into the learning process. The book stresses that a learner-centred approach cannot therefore be made synonymous with any one set of teachings procedures: it will assume different forms in response to the individual and cultural identities of the learners involved and the settings in which learning takes place.

Tudor Learner-centredness as Language Education jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.