Buch, Englisch, 181 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 300 g
Reihe: Cass Business Press
Innovative Perspectives on Strategy
Buch, Englisch, 181 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 300 g
Reihe: Cass Business Press
ISBN: 978-1-349-34749-0
Verlag: Palgrave Macmillan UK
The business challenges of organizations are increasingly complex; strategists need a rich choice of approaches in order to respond. Too few strategy models challenge the dominate paradigm of rational analysis, choice maximisation and planned implementation. This rich collection from an eclectic group of strategists provides alternatives.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Wissensmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
Weitere Infos & Material
Introduction Strategy for a Complex World Strategy and the New Uncertainty Design Thinking Behavioural Strategy Strategy and Human Nature Strategy as Practice Strategy and Discourse Strategy as Serious Play Strategy as Social Process