Buch, Englisch, 272 Seiten, Format (B × H): 164 mm x 235 mm, Gewicht: 457 g
Buch, Englisch, 272 Seiten, Format (B × H): 164 mm x 235 mm, Gewicht: 457 g
ISBN: 978-0-7506-8301-2
Verlag: Routledge
Zielgruppe
Post graduate business courses on Leadership and Management. MBA courses and on any Executive course Corporate Leadership and Strategic Management, Change Management. Practising managers working at all levels in large organisations. Consultancies.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Literatur für Manager
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
Weitere Infos & Material
Part 1 Developing a Practical Leadership Model; Chapter 1 Redefining corporate leadership; Chapter 2 Focused leadership styles; Chapter 3 Most leaders are also followers; Part 2 Identifying the Right Leadership Style; Chapter 4 Value-creating inspirational leadership; Chapter 5 Focusing on the delivering leadership activity; Chapter 6 Connecting the; Part s of the business; Chapter 7 Aligning the organization; Part 3 The Leadership Model in Practice and Theory; Chapter 8 Leading change and changing leaders; Chapter 9 Theoretical underpinnings of the model;