Ten Proven Strategies for Driving Aggressive Growth
Buch, Englisch, 210 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 243 mm, Gewicht: 395 g
ISBN: 978-1-137-30258-8
Verlag: Palgrave MacMillan Us
Second Stage Entrepreneurship shows the aspiring entrepreneur how to create significant growth as their company scales its way to the top through the development of organizational structure; from setting up an effective company culture; to structuring an effective sales team; to helping create stand out customer interactions.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Entscheidungsfindung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Selbstständige & Freiberufler
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensforschung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
Weitere Infos & Material
Table Of Contents Foreword by Gary Loveman, Chairman and CEO of Caesar's Entertainment Introduction 1. Grow or Die 2. New Capital Sources 3. Install a Board of Directors 4. Create, Don't Compete 5. Hiring Smart! 6. The New Model for Selling 7. Just Do It! Managing Beyond Metrics 8. The Total Customer Experience 9. Culture Matters 10. The Keys to Effective Leadership Appendix - Exit Strategy: Moving On