Buch, Englisch, 134 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 2912 g
Case Studies of SMEs in the Manufacturing Sector
Buch, Englisch, 134 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 2912 g
ISBN: 978-1-137-50030-4
Verlag: Palgrave MacMillan UK
Competing against Multinationals in Emerging Markets provides a comprehensive set of lessons which successful small firms have adopted in order to survive and prosper in an increasingly hostile competitive manufacturing sector where large firms are mostly dominant.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Selbstständige & Freiberufler
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
Weitere Infos & Material
1. Introduction 2. Spur Tree Spices 3. Yono Industries 4. Island Moldings 5. Hot Mama's 6. Perishables Jamaica Ltd 7. Caribbean Flavors and Fragrances 8. Conclusions and Lessons Learnt




