Buch, Englisch, 176 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm
Buch, Englisch, 176 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm
ISBN: 978-1-5292-5639-0
Verlag: Bristol University Press
How should universities respond to generative AI? This timely and practical guide helps readers navigate this evolving landscape, showing how generative AI can support – not replace – deep, autonomous learning.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Naturwissenschaften, Mathematik (Unterricht & Didaktik)
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik E-Learning, Bildungstechnologie
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik EDV & Informatik Allgemein Soziale und ethische Aspekte der EDV
Weitere Infos & Material
1. Preface
2. AI: An Introduction
3. AI and the Learner
4. AI and the Teacher
5. Data Ethics and Philosophical Questions About AI
6. Future Concerns and Hopes for AI in Education
7. Conclusions




