Zec / Jacob | Design Value | Buch | 978-3-89939-103-9 | sack.de

Buch, Englisch, 224 Seiten, GB, Format (B × H): 135 mm x 215 mm, Gewicht: 750 g

Zec / Jacob

Design Value

A Strategy for Business Success
Erscheinungsjahr 2010
ISBN: 978-3-89939-103-9
Verlag: Red Dot Edition

A Strategy for Business Success

Buch, Englisch, 224 Seiten, GB, Format (B × H): 135 mm x 215 mm, Gewicht: 750 g

ISBN: 978-3-89939-103-9
Verlag: Red Dot Edition


Peter Zec, Burkhard Jacob
How design increases the value of both brands and companies and what we can learn from the best design teams, global market leaders and silent champions of design, the authors Peter Zec and Burkhard Jacob explain in their book, Design Value.
In an inspiring analysis, they underscore the meaning of design as a propelling strength for economic growth and added value. A book for entrepreneurs, design managers, marketing experts, analysts and insiders, as well as for all those who are interested in how we can all profit from these champions of design.

Zec / Jacob Design Value jetzt bestellen!

Zielgruppe


A book for entrepreneurs, design managers, marketing experts, analysts and insiders, as well as for all those who are interested in how we can all profit from these champions of design


Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.