Aaker / Kumar / Leone | Marketing Research | Buch | 978-1-118-32181-2 | sack.de

Buch, Englisch, 662 Seiten, Format (B × H): 202 mm x 254 mm, Gewicht: 1124 g

Aaker / Kumar / Leone

Marketing Research

Buch, Englisch, 662 Seiten, Format (B × H): 202 mm x 254 mm, Gewicht: 1124 g

ISBN: 978-1-118-32181-2
Verlag: PAPERBACKSHOP UK IMPORT


Marketing Research, 11th Edition prepares marketing students to make data driven business decisions. With a focus on market intelligence, strategy, theory and application, the authors introduce the latest developments in the field of marketing research and discuss their impact on marketing research applications--all in a macro-micro-macro framework to help students understand the big picture.

This revised edition, while building on the online marketing research content, tracks recent developments in areas such as relationship marketing, social media, and mobile marketing and explores how these advancements are moving to the forefront of business strategies.
Aaker / Kumar / Leone Marketing Research jetzt bestellen!
Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.