Buch, Englisch, 266 Seiten, Format (B × H): 177 mm x 253 mm, Gewicht: 619 g
Buch, Englisch, 266 Seiten, Format (B × H): 177 mm x 253 mm, Gewicht: 619 g
ISBN: 978-0-471-49935-0
Verlag: Wiley
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Öffentlicher Dienst, Öffentlicher Sektor
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Transport- und Verkehrswirtschaft
- Rechtswissenschaften Öffentliches Recht Verwaltungsrecht Verwaltungspraxis Public Management
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Informationstechnik, IT-Industrie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Außenhandel
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Sicherheitsgewerbe
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Energie- & Versorgungswirtschaft Elektroindustrie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Primärer Sektor Agrarökonomie, Ernährungswirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Einzel- und Großhandel
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Betriebswirtschaft für Ingenieure
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Handwerk
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Fertigungsindustrie Sonstige Fertigungsindustrien
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Tourismus & Reise Tourismus & Reise: Ökonomie, Ökologie
Weitere Infos & Material
Foreword.
Preface.
Acknowledgements.
Introduction.
Know Your Motives.
Developing Critical Success Factors and Criteria.
Discovering Your Environment.
Setting Management Principles.
Preselecting Service Providers.
Preparing the Request for Proposals.
Issuing the Request for Proposals.
Evaluating Request for Proposals Responses.
Undertaking Due Diligence.
Forming the Contract.
Defining Service Level Agreements.
Managing Transition.
Managing the Relationship.
Terminating or Renewing the Contract.
Why Outsource?
Epilogue.
Appendix A: Future Proofing the Contract.
Appendix B: Indicative Contract Contents.
Appendix C: Position Paper Pro Forma.
Appendix D: Contract Change Control Pro Forma.
Appendix E: Contract Requirement Statement.
Appendix F: Examples of Principles.
Appendix G: Outsourcing Timetable.
Appendix H: Business Case Template.
Appendix I: PA Consulting Group's SMART Model.
Further Reading.
References.
Index.