Buch, Englisch, 222 Seiten, Format (B × H): 190 mm x 245 mm, Gewicht: 434 g
A Practical Guide to Planning and Implementation
Buch, Englisch, 222 Seiten, Format (B × H): 190 mm x 245 mm, Gewicht: 434 g
ISBN: 978-0-7506-5027-4
Verlag: Taylor & Francis Ltd
Zielgruppe
Students on CIM courses at certificate and advanced certificate level.<br>Students on marketing courses at undergraduate level.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Außenhandel
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
Weitere Infos & Material
Chapter 1 The marketing context; Chapter 2 Planning your marketing communications; Chapter 3 Above the line communication methods; Chapter 4 Below the line communication methods; Chapter 5 Public relations – more than just a goodwill exercise; Chapter 6 Managing implementation; Chapter 7 Building the relationship over time; Chapter 8 Communication planning and implementation in the real world – case studies that will challenge your ability to really ‘do it’!;