Afuah | Innovation Management | Buch | 978-0-19-514230-3 | sack.de

Buch, Englisch, 400 Seiten, Format (B × H): 159 mm x 242 mm, Gewicht: 715 g

Afuah

Innovation Management

Strategies, Implementation, and Profits

Buch, Englisch, 400 Seiten, Format (B × H): 159 mm x 242 mm, Gewicht: 715 g

ISBN: 978-0-19-514230-3
Verlag: Oxford University Press Inc


This second edition of Innovation Management provides a systematic approch to the strategies and processes that underlay the financial results of innovation, using multi-functional research from economics, organizational theory, general management and marketing, and the strategy literature.
Designed to meet the increasing number of courses in this vitally important area, the book provides full course coverage of innovation management as its core theme. Drawing from his professional and academic experience, Allan Afuah shows the relationshiop between innovation, a management function, and profitability, a financial function. He creates the framework to encompass the basic questions of the "who, what, when, and where of innovation, combining the latest theoretical discussion with
abundant examples. This new edition explicitly incorporates the Internet as a technological change and offers an entirely new chapter, Strategies for Sustaning Profits.
Afuah Innovation Management jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.