Buch, Englisch, 400 Seiten, Format (B × H): 159 mm x 242 mm, Gewicht: 715 g
Strategies, Implementation, and Profits
Buch, Englisch, 400 Seiten, Format (B × H): 159 mm x 242 mm, Gewicht: 715 g
ISBN: 978-0-19-514230-3
Verlag: Oxford University Press Inc
Designed to meet the increasing number of courses in this vitally important area, the book provides full course coverage of innovation management as its core theme. Drawing from his professional and academic experience, Allan Afuah shows the relationshiop between innovation, a management function, and profitability, a financial function. He creates the framework to encompass the basic questions of the "who, what, when, and where of innovation, combining the latest theoretical discussion with
abundant examples. This new edition explicitly incorporates the Internet as a technological change and offers an entirely new chapter, Strategies for Sustaning Profits.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines