Buch, Englisch, 153 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 236 g
Managing in an Age of Digitization, Disruption and Discontent
Buch, Englisch, 153 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 236 g
ISBN: 978-3-030-10147-3
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Einkauf, Logistik, Supply-Chain-Management
Weitere Infos & Material
Introduction
Sales and Operations Interactions: Never the Twain Shall Meet
Frontoffice-Backoffice Interactions: Service Quality Cascades
Customer Interactions: How to Enrage Customers with a Great Service
Managing Workforce Dynamics: Hiring with Moderation
Interacting with the Innovators: Innovation Tipping Points
Interacting with Key Suppliers: Relationship Spirals
Interactions with Government: Regulating the Regulators
Conclusion: No Silver Bullet.