Buch, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 744 g
Build a Technology Stack to Attract and Retain Customers
Buch, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 744 g
ISBN: 978-1-3986-0646-3
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
- Chapter - 01: Introduction – The rise of marketing technology;
- Chapter - 02: The business need for Martech;
- Chapter - 03: Key categories of Martech;
- Chapter - 04: What is a Martech stack?;
- Chapter - 05: The framework for effective Martech stack design;
- Chapter - 06: The core business systems and platforms for every marketing team;
- Chapter - 07: Identifying value-add marketing platforms and tools;
- Chapter - 08: Principles for robust and scalable Martech stack management;
- Chapter - 09: Martech measurement, monitoring, and governance;
- Chapter - 10: Getting buy-in;
- Chapter - 11: Continual improvement