Allan | Super Sonic Logos | Buch | 978-1-63742-082-9 | www.sack.de

Buch, Englisch, 150 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 234 g

Allan

Super Sonic Logos

The Power of Audio Branding
Erscheinungsjahr 2021
ISBN: 978-1-63742-082-9
Verlag: Business Expert Press

The Power of Audio Branding

Buch, Englisch, 150 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 234 g

ISBN: 978-1-63742-082-9
Verlag: Business Expert Press


This book looks at the best of the best of sonic logos from the people who gave them notes. Whether you consider them to be music to your ears or earworms, these are the ten most noteworthy sonic logos of all time and one future hall of famer. So open your computer and meet Water Werzowa the creator of the Intel logo and Brian Eno who gave Windows 95 sound.Remember your favorite television show or movie and say hello to Mike Post from Law and Order fame, Dr. James "Andy" Moore from THX and John Williams who scared us in Jaws…and don't forget to honor those NBC chimes. Keep your phone on in case you get a ring from Lance Massey on your T-Mobile or Joel Beckerman on your AT&T commercial. And if you get hungry, there's always something from McDonald's courtesy of Bill Lamar or a Coke from Joe Belliotti and Umut Ozaydini. Finally, pay for it all with your Raja Rajamannar's Mastercard.

Allan Super Sonic Logos jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.