Buch, Englisch, 265 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 588 g
Technologies, Business Models, and Adoption
Buch, Englisch, 265 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 588 g
ISBN: 978-981-1970-70-2
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Betriebswirtschaft für Ingenieure
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Produktionsmanagement, Qualitätskontrolle
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
Weitere Infos & Material
Introduction.- Chapter 1. History and Future of Manufacturing.- Chapter 2. Developments of Technological Systems.- Chapter 3. Digital Manufacturing.- Chapter 4. Business Models for Additive Manufacturing: A Consulting Services Perspective.- Chapter 5. Servitization in the digital era.- Chapter 6. Manufacturer’s Decisions for Sharing Products: Challenges, Opportunities and Optimal Strategic Plan.- Chapter 7. A Study on Mathematical Models for Transforming the Job-Shop Layout into Flow-Shop Layout.- Chapter 8. Cross-Country Comparative Analysis of Digital Manufacturing Systems.- Chapter 9. Towards a Standard Framework for Organizational Readiness for Technology Adoption.- Chapter 10. Case studies of implementation approach to assessing and evaluating digitalization readiness.- Chapter 11. Smart Factories and Indian MSME