Bijmolt / Dorotic / Verhoef | Loyalty Programs | Buch | 978-1-60198-500-2 | sack.de

Buch, Englisch, Band 19, 70 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm

Reihe: Foundations and Trends® in Marketing

Bijmolt / Dorotic / Verhoef

Loyalty Programs

Generalizations on Their Adoption, Effectiveness and Design

Buch, Englisch, Band 19, 70 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm

Reihe: Foundations and Trends® in Marketing

ISBN: 978-1-60198-500-2
Verlag: Now Publishers


Loyalty Programs: Generalizations on Their Adoption, Effectiveness and Design provides an overview of extant research on loyalty programs, derive generalizations on the effectiveness and best design of loyalty programs, and highlight avenues for further research. This monograph supports both researchers and practitioners through a comprehensive, research-based synthesis of current knowledge. In addition, it aims to help companies with loyalty programs improve their performance. Finally, companies that are still contemplating loyalty programs will better understand the implications of such programs through this overview.
Bijmolt / Dorotic / Verhoef Loyalty Programs jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


1. Introduction. 2. Definition of Customer Loyalty and Loyalty Programs. 3. Conceptual Framework. 4. LP Adoption by Firms and Customers. 5. Behavioral Responses to LPs. 6. Attitudinal responses to LPs. 7. Points-Pressure and Rewarded Behavior Mechanisms. 8. Personalized Marketing. 9. Role of LP Design. 10. Conclusions and Discussion. References.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.