Rudolph / Bischof | Consumer Goods Subscriptions | Buch | 978-3-11-073511-6 | sack.de

Buch, Englisch, 66 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 230 mm, Gewicht: 145 g

Reihe: Business & economics

Rudolph / Bischof

Consumer Goods Subscriptions

How to Win in Retail in the 21st Century

Buch, Englisch, 66 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 230 mm, Gewicht: 145 g

Reihe: Business & economics

ISBN: 978-3-11-073511-6
Verlag: De Gruyter


Digitalization has changed our economy and, with the imminent automation of consumption, is causing further major upheavals. Consumers are increasingly choosing subscriptions or season tickets to reduce the effort required to perform everyday activities such as buying clothes, preparing meals, listening to music, or city driving. This book focuses on subscriptions to consumer goods that consumers used to purchase in stationary retail stores. Consumer Goods Subscriptions describes the types of subscriptions that play a role in today's world and identifies the industries in which subscriptions will become particularly popular in the future. The authors define and differentiate four subscription types in terms of surprise and personalization. The book provides a step-by-step concept for successfully implementing subscriptions and shows how to optimize subscription revenues and profits. It will help retail managers to seize the opportunities of this new revenue model and respond to changing customer behavior with appropriate subscription services.
Rudolph / Bischof Consumer Goods Subscriptions jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Severin Bischof, Thomas Rudolph, both of University of St. Gallen, Switzerland


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.