Buch, Englisch, 244 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 512 g
World Cultures Look at Television News
Buch, Englisch, 244 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 512 g
Reihe: Routledge Research in Cultural and Media Studies
ISBN: 978-0-415-16107-7
Verlag: Routledge
This is the first in-depth study of how television viewers around the world respond to the ever increasing mass of information available from news programmes. Based on individual and household interviews in seven countries including India, Mexico, Italy and Denmark, the contributors examine the flow of news information across national and international borders.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Radio- und Fernsehindustrie
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
Weitere Infos & Material
1 Introduction 2 Belarus 3 Denmark 4 India 5 Israel 6 Italy 7 Mexico 8 The United States 9 Conclusion