Calkins | Defending Your Brand | Buch | 978-1-137-27875-3 | sack.de

Buch, Englisch, 294 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 443 g

Calkins

Defending Your Brand

How Smart Companies use Defensive Strategy to Deal with Competitive Attacks

Buch, Englisch, 294 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 443 g

ISBN: 978-1-137-27875-3
Verlag: Palgrave Macmillan US


Here Calkins shows business how to create and maintain a defensive strategy including: how to understand and get competitive intelligence; how to determine if your brand or company is at risk; how to create a defensive strategy; limiting risk and preventing a trial; understanding your own IP as a weapon - and much more.
Calkins Defending Your Brand jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Chapter 1: Introduction Chapter 2: The Threat Chapter 3: The Financial Challenge Chapter 4: Know Your Enemy Chapter 5: Competitive Intelligence Chapter 6: The Key Question Chapter 7: Planning the Defense Chapter 8: Stopping the Launch Chapter 9: Blocking Distribution Chapter 10: Limiting Awareness Chapter 11: Preventing Trial Chapter 12: Fighting Repeat Chapter 13: Defense Never Ends Chapter 14: Defensive Strategy for Innovators Chapter 15: A Cautionary Word about Competition Law


Tim Calkins is clinical professor of marketing at Northwestern University’s Kellogg School of Management and co-academic director of Kellogg’s branding program. He is the managing director of Class5 Consulting, a marketing strategy firm and has been quoted in Businessweek, Newsweek, the Financial Times, The Wall Street Journal and The New York Times. He lives in Evanston, IL.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.