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Marktforschung

662  Titel


    Lehmann Die effektive Befragung

    Ein Ratgeber für die Datenerhebung in der beruflichen und wissenschaftlichen Arbeit
    3. überarbeitete und erweiterte Auflage 2022
    Verlag: UTB GmbH
    ISBN: 978-3-8252-5993-8
    Medium: Buch
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    Böhler / Germelmann / Baier Marktforschung

    4. erweiterte und überarbeitete Auflage 2021
    Verlag: Kohlhammer
    ISBN: 978-3-17-032248-6
    Medium: Buch
    39,00 € (inkl. MwSt.)
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    Krol / Gansser Moderne Methoden der Marktforschung

    Kunden besser verstehen
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-09744-8
    Medium: Buch
    39,99 € (inkl. MwSt.)
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    Tadajewski / Jones Historical Research in Marketing Management

    1. Auflage 2018
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-367-00215-2
    Medium: Buch
    44,00 € (inkl. MwSt.)
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    Riviezzo / Garofano / Napolitano Corporate Heritage Marketing

    Using the Past as a Strategic Asset
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-76495-1
    Medium: Buch
    203,00 € (inkl. MwSt.)
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    Foroudi / Cuomo Business Digitalization

    Corporate Identity and Reputation
    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-51235-8
    Medium: Buch
    203,50 € (inkl. MwSt.)
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    Dall'Olmo Riley / Singh / Blankson The Routledge Companion to Contemporary Brand Management

    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-24239-2
    Medium: Buch
    86,60 € (inkl. MwSt.)
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    Homburg / Klarmann / Vomberg Handbook of Market Research

    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-319-57411-0
    Medium: Buch
    695,49 € (inkl. MwSt.)
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    Negru?a / Coros / Camilleri Sustainable and Resilient Businesses in the Global Economy

    4th International Conference on Modern Trends in Business, Hospitality and Tourism, Cluj-Napoca, Romania, May 16-18, 2024
    2025
    Verlag: Springer Nature Switzerland
    ISBN: 978-3-031-75882-9
    Medium: Buch
    213,99 € (inkl. MwSt.)
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    Addis Engaging Brands

    A Customer-Centric Approach for Superior Experiences
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-58701-4
    Medium: Buch
    60,20 € (inkl. MwSt.)
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    Parnwell / Meng Research Methods in Luxury Management

    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-28117-9
    Medium: Buch
    215,10 € (inkl. MwSt.)
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    Brookey / Phillips / Pollard Reasserting the Disney Brand in the Streaming Era

    A Critical Examination of Disney+
    1. Auflage 2023
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-032-42235-0
    Medium: Buch
    166,50 € (inkl. MwSt.)
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    Grunwald / Schwill Workbook Marktforschung

    Konzepte – Methoden – Umsetzung
    1. Auflage 2024
    Verlag: Schäffer-Poeschel Verlag
    ISBN: 978-3-7910-6251-8
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: 6 - ePub Watermark
    39,99 € (inkl. MwSt.)
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    De Saulles The Business of Data

    Commercial Opportunities and Social Challenges in a World Fuelled by Data
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-38566-5
    Medium: Buch
    203,00 € (inkl. MwSt.)
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    Batat The Rise of Positive Luxury

    Transformative Research Agenda for Well-being, Social Impact, and Sustainable Growth
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-75729-8
    Medium: Buch
    65,70 € (inkl. MwSt.)
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    Henderson Capitalism and the Consumer (Rle Consumer Behaviour)

    1. Auflage 2014
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-138-83275-6
    Medium: Buch
    166,50 € (inkl. MwSt.)
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    Knox / Kubacki / Rundle-Thiele Stakeholder Involvement in Social Marketing

    Challenges and Approaches to Engagement
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-17269-5
    Medium: Buch
    209,90 € (inkl. MwSt.)
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    Sanak-Kosmowska Evaluating Social Media Marketing

    Social Proof and Online Buyer Behaviour
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-64652-3
    Medium: Buch
    203,40 € (inkl. MwSt.)
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    Liu New Consumer Culture in China

    The Flower Market and New Everyday Consumption
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-23517-8
    Medium: Buch
    203,00 € (inkl. MwSt.)
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    Giannasi / Casarin Philosophy of Marketing

    The New Realist Approach
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-07233-3
    Medium: Buch
    226,50 € (inkl. MwSt.)
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    Carlotto Luxury Brand and Art Collaborations

    Postmodern Consumer Culture
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-22770-2
    Medium: Buch
    76,80 € (inkl. MwSt.)
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    Teh / Kwok Emerging Technologies in Business

    Innovation Strategies for Competitive Advantage
    2024
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-97-2210-5
    Medium: Buch
    213,99 € (inkl. MwSt.)
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    Hastings / Domegan Social Marketing

    Principles and Practice for Delivering Global Change
    4. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-05966-2
    Medium: Buch
    276,70 € (inkl. MwSt.)
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    Lewis Fandom Analytics

    Creating and Harnessing Consumer and Cultural Passion
    2024
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-65924-9
    Medium: Buch
    32,09 € (inkl. MwSt.)
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    Greco Scholarly Publishing in the Humanities, 2000-2024

    Marketing and Communications Challenges and Opportunities
    2024
    Verlag: Springer Nature Switzerland
    ISBN: 978-3-031-66169-3
    Medium: Buch
    42,79 € (inkl. MwSt.)
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