Buch, Englisch, 287 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 4777 g
ISBN: 978-1-137-48894-7
Verlag: Palgrave MacMillan UK
Understanding new strategic approaches is provided by examining how the online world is being exploited by organisations in sectors of a modern economy such retailing, healthcare and the public sector in terms of creating new forms of competitive advantage as a consequence of the advent of mobile technology and online social networks.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
Weitere Infos & Material
1. The Online World 2. Big Data and Analytics 3. Opportunities 4. Technology 5. Capabilities 6. i-Strategy 7. Marketing Mix 8. Websites 9. Social Media 10. Blog, Tweets and Apps 11. Online Retailing 12. Online Service Firms 13. Public Sector Online 14. Online Governance 15. Future Innovation Opportunities