Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 708 g
Transforming Your Business Through Collaborative Customer Partnerships
Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 708 g
ISBN: 978-0-7494-5485-2
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Management: Führung & Motivation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
- Section - ONE: The value machine;
- Chapter - 01: The value machine;
- Chapter - 02: Leadership – the pivotal activity;
- Chapter - 03: Fuelling the value machine;
- Section - TWO: Targeting;
- Chapter - 04: Market segmentation;
- Chapter - 05: Customer classification;
- Chapter - 06: Account management – being appropriate;
- Section - THREE: Matching;
- Chapter - 07: The people;
- Chapter - 08: The business strategy;
- Chapter - 09: The value creation process;
- Section - FOUR: Aligning;
- Chapter - 10: The critical success factors;
- Chapter - 11: Getting cross-functional teams to work;
- Chapter - 12: Leading the change