Buch, Englisch, 290 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 838 g
Buch, Englisch, 290 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 838 g
ISBN: 978-1-5225-9981-4
Verlag: Business Science Reference
Sales and Distribution Management for Organizational Growth is a pivotal reference source that provides vital research on the organization of sales and the sales force, their geographic deployment, and distribution and channel management including how to develop customer-oriented distribution systems. While highlighting topics including expense control, personnel training, and channel design, this book is ideally designed for business students, marketing professionals, executive members, finance analysts, operations employees, academicians, industry professionals, researchers, and students seeking current research on implementing sales strategy and distribution systems to maximize profits and remain a marketplace competitor.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Lagerhaltung und Versand
- Mathematik | Informatik Mathematik Operations Research
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensforschung