Connor | The Sociology of Loyalty | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 162 Seiten, eBook

Connor The Sociology of Loyalty

E-Book, Englisch, 162 Seiten, eBook

ISBN: 978-0-387-71368-7
Verlag: Springer US
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Specifically, this book explains loyalties: why we have them and what they do for us and society. It also places loyalty into the study of emotions such as trust and shame. By drawing on current theories and current and historical examples this book clearly establishes the components of loyalty and its place with in the theories of emotion. Additionally it develops the theoretical understanding of emotions by taking a previously ignored – yet highly topical – emotion and placing it within the theoretical perspective.
Connor The Sociology of Loyalty jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional/practitioner


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Loyalty and Theories of Emotion.- Elements of Loyalty.- Family Loyalty.- National Loyalty.- Sport and Loyalty.- Cultural Loyalty.- Conclusion.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.