Dennehy | Competition, Gender and Management | Buch | 978-1-349-35113-8 | sack.de

Buch, Englisch, 221 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 365 g

Dennehy

Competition, Gender and Management

Beyond Winning and Losing

Buch, Englisch, 221 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 365 g

ISBN: 978-1-349-35113-8
Verlag: Palgrave Macmillan UK


Investigates eight dimensions of competition which are active yet covert in the lives of managers. Explains in great detail the everyday experiences of men and women and the ways in which different cultures at work and in wider society, particularly exposure to sport and media, affect and reflect the relationship between gender and competition.
Dennehy Competition, Gender and Management jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


List of tables and figures Preface Acknowledgements Introduction Gender and Sport Competition Cage Work Relationships Language and Images Confidence and Success Collisions with Time Beyond Winning and Losing


JANE DENNEHY is a researcher and consultant with extensive commercial experience in organisations in the UK, Australia and New Zealand. In 2011, she established The Gender Hub, a network of specialists in applied gender theory which provide organisations with communications advice and programme evaluation based on active research and analysis.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.