Elearn | Reputation Management | Buch | 978-0-08-055742-7 | www.sack.de

Buch, Englisch, 112 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 430 g

Reihe: Management Extra

Elearn

Reputation Management


1. Auflage 2008
ISBN: 978-0-08-055742-7
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 112 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 430 g

Reihe: Management Extra

ISBN: 978-0-08-055742-7
Verlag: Routledge


This book provides a clear insight into the meanings that people attach to popular notions such as reputation, image, brand, public relations (PR) and corporate governance. It explains how organisations use reputation and image to create competitive advantage and how to manage situations where the corporate reputation is at risk. It also explores the role that the manager plays in building and managing the business reputation and image both inside and outside the organisation.

Elearn Reputation Management jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional Practice & Development


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


introduction Having a good reputation counts; Chapter 1 Image and reputation; Chapter 2 Creating and managing a corporate image; Chapter 3 Creating and managing brand image; Chapter 4 Managing the internal image; Chapter 5 Managing the external image;


By Elearn, Elearn training company



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.