Buch, Englisch, 246 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 478 g
Intermedial Relations among Multimodal Media
Buch, Englisch, 246 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 478 g
ISBN: 978-3-030-49678-4
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Sprachwissenschaften Semiotik
- Geisteswissenschaften Philosophie Semiotik
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
Weitere Infos & Material
1. The modalities of media II: An expanded model for understanding intermedial relations.2. A recalibration of theatre’s hypermediality.3. Multimodal acting and performing.4. Electronic screens in film diegesis: Modality modes and qualifying aspects of a formation enhanced by the post-digital era.5. Truthfulness and affect via digital mediation in audiovisual storytelling.6. Reading audiobooks.7. Language in digital motion: From ABCs to intermediality and why this matters for language learning.