Buch, Englisch, 242 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 468 g
Intermedial Relations among Multimodal Media
Buch, Englisch, 242 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 468 g
ISBN: 978-3-030-49682-1
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Philosophie Semiotik
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Sprachwissenschaften Semiotik
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
Weitere Infos & Material
1. Finding meaning in intermedial gaps2. Conclusions and elaborations.3. Building bridges: The modes of architecture.4. Media representation and transmediation: Indexicality in journalism comics and biography comics.5. Towards an intermedial ecocriticism.6. Metalepsis in different media.7. Seeing the landscape through textual and graphical media products.8. Transferring handmaids: Iconography, adaptation, and intermediality.