Emslie / Crowhurst | Working Creatively with Stories and Learning Experiences | Buch | 978-3-319-88837-8 | sack.de

Buch, Englisch, 100 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 162 g

Reihe: Creativity, Education and the Arts

Emslie / Crowhurst

Working Creatively with Stories and Learning Experiences

Engaging with Queerly Identifying Tertiary Students
Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018
ISBN: 978-3-319-88837-8
Verlag: Springer International Publishing

Engaging with Queerly Identifying Tertiary Students

Buch, Englisch, 100 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 162 g

Reihe: Creativity, Education and the Arts

ISBN: 978-3-319-88837-8
Verlag: Springer International Publishing


Stories are a valuable vehicle for practitioners in research, education, human services and the arts to enable individual and cultural change. The authors describe and deploy a variety of methods that can be used by teachers, researchers, artists, youth and community workers, and other professionals to analyse stories in ways that can promote learning and wellbeing and enhance professional practice. Offering a concise and user-friendly assemblage of techniques on how to creatively engage with stories, the authors explore and exemplify these techniques through the narratives of Queerly Identifying Tertiary Students. This practical and innovative volume will appeal to readers, researchers and practitioners alike.

Emslie / Crowhurst Working Creatively with Stories and Learning Experiences jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


Chapter 1. Introduction.- Troubling Invitation 1. Coherence.- Chapter 2. Discourse Analysis.- Troubling Invitation 2. Knowing From?.- Chapter 3. Performative Analysis.- Troubling Invitation 3. Knowing 2 Ways.- Chapter 4. Assemblage as Analysis.- Troubling Invitation 4. Knowing Drawing on Others.- Chapter 5. Analysis to Identify Contradictions.- Troubling Invitation 5. Comfort and Discomfort.- Chapter 6. Reading Aloud as Generative.- Troubling Invitation 6. Return to What is Cohering.- Chapter 7. Conclusion. 


Michael Crowhurst is Lecturer in Education at RMIT University, Australia. Michael Emslie is Lecturer in Youth Work at RMIT University, Australia.  



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.