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Interdisziplinäres

95  Treffer  für „Routledge Communication Series“


    Reynolds / Barnett Communication and Law

    Multidisciplinary Approaches to Research
    Erscheinungsjahr 2006
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-61321-1
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    41,99 € (inkl. MwSt.)
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    Reynolds / Barnett Communication and Law

    Multidisciplinary Approaches to Research
    Erscheinungsjahr 2006
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-61322-8
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    41,99 € (inkl. MwSt.)
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    Wood / Smith Online Communication

    Linking Technology, Identity, & Culture
    2. Auflage 2004
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-4849-6
    Medium: Buch
    71,90 € (inkl. MwSt.)
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    Kalbfleisch Interpersonal Communication

    Evolving Interpersonal Relationships
    Erscheinungsjahr 1993
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-1260-2
    Medium: Buch
    83,00 € (inkl. MwSt.)
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    Kalbfleisch Interpersonal Communication

    Evolving Interpersonal Relationships
    Erscheinungsjahr 1993
    Verlag: Psychology Press
    ISBN: 978-0-8058-1297-8
    Medium: Buch
    33,40 € (inkl. MwSt.)
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    Hecht / Jackson / Ribeau African American Communication

    2. Auflage 2002
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3995-1
    Medium: Buch
    52,00 € (inkl. MwSt.)
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    Perloff The Dynamics of Persuasion

    Communication and Attitudes in the Twenty-First Century
    7. New Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-367-18578-7
    Medium: Buch
    220,50 € (inkl. MwSt.)
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    Perloff The Dynamics of Persuasion

    Communication and Attitudes in the Twenty-First Century
    7. New Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-367-18579-4
    Medium: Buch
    99,50 € (inkl. MwSt.)
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    Hecht / Jackson / Ribeau African American Communication

    Exploring Identity and Culture
    2. New Auflage 2002
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-3994-4
    Medium: Buch
    103,50 € (inkl. MwSt.)
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    Josephson / Kelly / Smith Handbook of Visual Communication

    Theory, Methods, and Media
    2. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-59030-4
    Medium: Buch
    290,90 € (inkl. MwSt.)
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    Josephson / Kelly / Smith Handbook of Visual Communication

    Theory, Methods, and Media
    2. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-59031-1
    Medium: Buch
    131,60 € (inkl. MwSt.)
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    Sigman The Consequentiality of Communication

    Erscheinungsjahr 1995
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1269-5
    Medium: Buch
    39,30 € (inkl. MwSt.)
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    Socha / Diggs Communication, Race, and Family

    Exploring Communication in Black, White, and Biracial Families
    Erscheinungsjahr 1999
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2939-6
    Medium: Buch
    58,40 € (inkl. MwSt.)
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    Socha / Diggs Communication, Race, and Family

    Exploring Communication in Black, White, and Biracial Families
    Erscheinungsjahr 1999
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2938-9
    Medium: Buch
    195,30 € (inkl. MwSt.)
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    Smith / Moriarty / Kenney Handbook of Visual Communication

    Erscheinungsjahr 2004
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-4179-4
    Medium: Buch
    84,50 € (inkl. MwSt.)
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    Sigman The Consequentiality of Communication

    Erscheinungsjahr 1995
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1765-2
    Medium: Buch
    58,90 € (inkl. MwSt.)
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    Ellis From Language To Communication

    2. New Auflage 1999
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-3031-6
    Medium: Buch
    47,50 € (inkl. MwSt.)
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    Smith / Moriarty / Kenney Handbook of Visual Communication

    Theory, Methods, and Media
    Erscheinungsjahr 2004
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-4178-7
    Medium: Buch
    192,50 € (inkl. MwSt.)
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    Carbaugh Cultural Communication and Intercultural Contact

    Erscheinungsjahr 1990
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0727-1
    Medium: Buch
    61,70 € (inkl. MwSt.)
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    Heath / Bryant Human Communication Theory and Research

    Concepts, Contexts, and Challenges
    Revised
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3008-8
    Medium: Buch
    125,00 € (inkl. MwSt.)
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    Perry American Pragmatism and Communication Research

    Erscheinungsjahr 2001
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3590-8
    Medium: Buch
    190,20 € (inkl. MwSt.)
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    Bucy / Holbert Sourcebook for Political Communication Research

    Methods, Measures, and Analytical Techniques
    Erscheinungsjahr 2014
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-70933-6
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    108,99 € (inkl. MwSt.)
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    Lin / Atkin Communication Technology and Social Change

    Theory and Implications
    1. Auflage 2006
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-5613-2
    Medium: Buch
    131,50 € (inkl. MwSt.)
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    Lin / Atkin Communication Technology and Social Change

    Theory and Implications
    1. Auflage 2006
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-5614-9
    Medium: Buch
    45,00 € (inkl. MwSt.)
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    Bucy / Holbert Sourcebook for Political Communication Research

    Methods, Measures, and Analytical Techniques
    Erscheinungsjahr 2014
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-70934-3
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    108,99 € (inkl. MwSt.)
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    Kaid Handbook of Political Communication Research

    1. Auflage 2004
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-65095-7
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    119,99 € (inkl. MwSt.)
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    Kaid Handbook of Political Communication Research

    1. Auflage 2004
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-65094-0
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    119,99 € (inkl. MwSt.)
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    Cissna Applied Communication in the 21st Century

    Erscheinungsjahr 1995
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1475-0
    Medium: Buch
    195,20 € (inkl. MwSt.)
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    Casmir Ethics in intercultural and international Communication

    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2353-0
    Medium: Buch
    58,70 € (inkl. MwSt.)
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    Hanson / Narula New Communication Technologies in Developing Countries

    1. Auflage 1990
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0846-9
    Medium: Buch
    49,00 € (inkl. MwSt.)
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    Cissna Applied Communication in the 21st Century

    Erscheinungsjahr 1995
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1852-9
    Medium: Buch
    57,20 € (inkl. MwSt.)
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    Casmir Ethics in intercultural and international Communication

    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2352-3
    Medium: Buch
    202,90 € (inkl. MwSt.)
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    Noor Al-Deen Cross-cultural Communication and Aging in the United States

    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2294-6
    Medium: Buch
    190,30 € (inkl. MwSt.)
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    Noor Al-Deen Cross-cultural Communication and Aging in the United States

    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2295-3
    Medium: Buch
    58,50 € (inkl. MwSt.)
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    Greene Message Production

    Advances in Communication Theory
    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2324-0
    Medium: Buch
    69,50 € (inkl. MwSt.)
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    Greene Message Production

    Advances in Communication Theory
    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2323-3
    Medium: Buch
    196,30 € (inkl. MwSt.)
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    Friedman / Dunwoody / Rogers Communicating Uncertainty

    Media Coverage of New and Controversial Science
    Erscheinungsjahr 1999
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2727-9
    Medium: Buch
    189,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Newton The Burden of Visual Truth

    The Role of Photojournalism in Mediating Reality
    1. Auflage 2000
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3376-8
    Medium: Buch
    59,20 € (inkl. MwSt.)
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    Iorio Qualitative Research in Journalism

    Taking It to the Streets
    Erscheinungsjahr 2003
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-4399-6
    Medium: Buch
    58,40 € (inkl. MwSt.)
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    Friedman / Dunwoody / Rogers Communicating Uncertainty

    Media Coverage of New and Controversial Science
    Erscheinungsjahr 1999
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2728-6
    Medium: Buch
    61,70 € (inkl. MwSt.)
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    Caudill Darwinism in the Press

    the Evolution of An Idea
    1. Auflage 1989
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0521-5
    Medium: Buch
    38,80 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Newton The Burden of Visual Truth

    The Role of Photojournalism in Mediating Reality
    1. Auflage 2000
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3375-1
    Medium: Buch
    195,50 € (inkl. MwSt.)
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    Reese / Gandy, Jr. / Grant Framing Public Life

    Perspectives on Media and Our Understanding of the Social World
    Erscheinungsjahr 2001
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3653-0
    Medium: Buch
    242,90 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Iorio Qualitative Research in Journalism

    Taking It to the Streets
    Erscheinungsjahr 2003
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-4398-9
    Medium: Buch
    194,00 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Christ Leadership in Times of Change

    A Handbook for Communication and Media Administrators
    Erscheinungsjahr 1998
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2911-2
    Medium: Buch
    84,10 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Christ Leadership in Times of Change

    A Handbook for Communication and Media Administrators
    Erscheinungsjahr 1998
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2698-2
    Medium: Buch
    191,20 € (inkl. MwSt.)
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    Reichert / Lambiase Sex in Consumer Culture

    The Erotic Content of Media and Marketing
    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-136-68405-0
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    119,99 € (inkl. MwSt.)
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    Reichert / Lambiase Sex in Consumer Culture

    The Erotic Content of Media and Marketing
    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-136-68404-3
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    119,99 € (inkl. MwSt.)
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    Lipschultz / Hilt Crime and Local Television News

    Dramatic, Breaking, and Live From the Scene
    1. Auflage 2002
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-0-8058-3620-2
    Medium: Buch
    182,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Lipschultz / Hilt Crime and Local Television News

    Dramatic, Breaking, and Live From the Scene
    1. Auflage 2002
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-0-8058-3621-9
    Medium: Buch
    50,50 € (inkl. MwSt.)
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    Kunczik Images of Nations and International Public Relations

    1. Auflage 1996
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-1713-3
    Medium: Buch
    98,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Kunczik Images of Nations and International Public Relations

    1. Auflage 1996
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-1714-0
    Medium: Buch
    49,00 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Berger Planning Strategic Interaction

    Attaining Goals Through Communicative Action
    1. Auflage 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2308-0
    Medium: Buch
    189,60 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Carbaugh Cultures in Conversation

    1. Auflage 2005
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5233-2
    Medium: Buch
    184,10 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Potter An Analysis of Thinking and Research About Qualitative Methods

    1. Auflage 1996
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1751-5
    Medium: Buch
    91,40 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Olson Hollywood Planet

    Global Media and the Competitive Advantage of Narrative Transparency
    1. Auflage 1999
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3230-3
    Medium: Buch
    17,80 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Reese / Gandy, Jr. / Grant Framing Public Life

    Perspectives on Media and Our Understanding of the Social World
    Erscheinungsjahr 2003
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-4926-4
    Medium: Buch
    86,40 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Locke Constructing the Beginning

    Discourses of Creation Science
    1. Auflage 1998
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2347-9
    Medium: Buch
    29,30 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Salvaggio The Information Society

    Economic, Social, and Structural Issues
    1. Auflage 1995
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2011-9
    Medium: Buch
    59,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Locke Constructing the Beginning

    Discourses of Creation Science
    1. Auflage 1998
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2346-2
    Medium: Buch
    58,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Campbell Coherence, Continuity, and Cohesion

    Theoretical Foundations for Document Design
    1. Auflage 1994
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1703-4
    Medium: Buch
    56,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Potter An Analysis of Thinking and Research About Qualitative Methods

    1. Auflage 1996
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1750-8
    Medium: Buch
    203,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Edelstein Total Propaganda

    From Mass Culture To Popular Culture
    1. Auflage 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0892-6
    Medium: Buch
    72,80 € (inkl. MwSt.)
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    Charlton / Gunter / Hannan Broadcast Television Effects in A Remote Community

    Erscheinungsjahr 2002
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3735-3
    Medium: Buch
    96,00 € (inkl. MwSt.)
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    Douglas Television Families

    Is Something Wrong in Suburbia?
    1. Auflage 2003
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-4012-4
    Medium: Buch
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    Baldwin / Faulkner / Hecht Redefining Culture

    Perspectives Across the Disciplines
    Erscheinungsjahr 2005
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-4235-7
    Medium: Buch
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    Heider White News

    Why Local News Programs Don't Cover People of Color
    1. Auflage 2000
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3956-2
    Medium: Buch
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    Vorderer / Wulff / Friedrichsen Suspense

    Conceptualizations, Theoretical Analyses, and Empirical Explorations
    1. Auflage 1996
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1966-3
    Medium: Buch
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    Burrell / Allen / Gayle Managing Interpersonal Conflict

    Advances through Meta-Analysis
    1. Auflage 2014
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-99917-5
    Medium: Buch
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    Edelstein Total Propaganda

    From Mass Culture To Popular Culture
    1. Auflage 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0891-9
    Medium: Buch
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    DeWerth-Pallmeyer The Audience in the News

    1. Auflage 1996
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2110-9
    Medium: Buch
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    Kubey / Csikszentmihalyi Television and the Quality of Life

    How Viewing Shapes Everyday Experience
    1. Auflage 1990
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0708-0
    Medium: Buch
    72,50 € (inkl. MwSt.)
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    Kubey / Csikszentmihalyi Television and the Quality of Life

    How Viewing Shapes Everyday Experience
    1. Auflage 1990
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0552-9
    Medium: Buch
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    DeWerth-Pallmeyer The Audience in the News

    1. Auflage 1996
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2111-6
    Medium: Buch
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    Webster / Phalen The Mass Audience

    Rediscovering the Dominant Model
    1. Auflage 1996
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2305-9
    Medium: Buch
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    Godfrey Reruns on File

    A Guide To Electronic Media Archives
    Erscheinungsjahr 1991
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1147-6
    Medium: Buch
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    Baldwin / Faulkner / Hecht Redefining Culture

    Perspectives Across the Disciplines
    Erscheinungsjahr 2005
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-4236-4
    Medium: Buch
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    Lipschultz Broadcast and Internet Indecency

    1. Auflage 2008
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5910-2
    Medium: Buch
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    Narula / Pearce Cultures, Politics, and Research Programs

    An International Assessment of Practical Problems in Field Research
    1. Auflage 2014
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-51551-1
    Medium: Buch
    72,30 € (inkl. MwSt.)
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    Cahn Conflict in Personal Relationships

    Erscheinungsjahr 1994
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1277-0
    Medium: Buch
    172,80 € (inkl. MwSt.)
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    Burrell / Allen / Gayle Managing Interpersonal Conflict

    Advances through Meta-Analysis
    1. Auflage 2014
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-99918-2
    Medium: Buch
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    Dobrow Social and Cultural Aspects of Vcr Use

    1. Auflage 1990
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0499-7
    Medium: Buch
    193,80 € (inkl. MwSt.)
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    Lipschultz Broadcast and Internet Indecency

    1. Auflage 2008
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5909-6
    Medium: Buch
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    Sterling / Bracken / Hill Mass Communications Research Resources

    An Annotated Guide
    1. Auflage 1997
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-2024-9
    Medium: Buch
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    Friedman Web Search Savvy

    1. Auflage 2004
    Verlag: Psychology Press
    ISBN: 978-0-8058-3859-6
    Medium: Buch
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    Webster / Phalen The Mass Audience

    Rediscovering the Dominant Model
    1. Auflage 1996
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-0-8058-2304-2
    Medium: Buch
    183,50 € (inkl. MwSt.)
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    Campbell Coherence, Continuity, and Cohesion

    Theoretical Foundations for Document Design
    1. Auflage 1994
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-1301-2
    Medium: Buch
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    Cooper-Chen Global Entertainment Media

    Content, Audiences, Issues
    Erscheinungsjahr 2006
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-60782-1
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    Salvaggio The Information Society

    Economic, Social, and Structural Issues
    1. Auflage 1989
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-0103-3
    Medium: Buch
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    Bryant / Vorderer Psychology of Entertainment

    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-25740-8
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    Cooper-Chen Global Entertainment Media

    Content, Audiences, Issues
    Erscheinungsjahr 2006
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-60783-8
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Olson Hollywood Planet

    Global Media and the Competitive Advantage of Narrative Transparency
    1. Auflage 1999
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-3229-7
    Medium: Buch
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    Godfrey Reruns on File

    A Guide To Electronic Media Archives
    Erscheinungsjahr 1991
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-1146-9
    Medium: Buch
    101,50 € (inkl. MwSt.)
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    Friedman Web Search Savvy

    1. Auflage 2004
    Verlag: Psychology Press
    ISBN: 978-0-8058-3860-2
    Medium: Buch
    32,50 € (inkl. MwSt.)
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    Bryant / Vorderer Psychology of Entertainment

    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-25741-5
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    101,99 € (inkl. MwSt.)
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