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Lim / Kaur / Cheong COVID-19, Business, and Economy in Malaysia
Retrospective and Prospective Perspectives1. Auflage 2021Verlag: RoutledgeISBN: 978-1-032-02285-7Medium: Buch72,10 € (inkl. MwSt.)
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Lim / Kaur / Cheong COVID-19, Business, and Economy in Malaysia
Retrospective and Prospective Perspectives1. Auflage 2023Verlag: RoutledgeISBN: 978-1-032-02288-8Medium: Buch32,20 € (inkl. MwSt.)
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Balaji / Bhattacharyya / Lim Future of Business in Asia
Exploring Pathways to Tomorrow's Business LandscapeErscheinungsjahr 2025Verlag: SpringerISBN: 978-3-031-95939-4Medium: Buch139,09 € (inkl. MwSt.)
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Lim Air Asia: Penetrating into the South African Airline Industry
2. Auflage 2012Verlag: GRIN VerlagISBN: 978-3-656-12427-6Medium: Buch18,95 € (inkl. MwSt.)
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Lim Panty Pad: Marketing Menstrual Pads to the Japanese Market
2. Auflage 2012Verlag: GRIN VerlagISBN: 978-3-656-12422-1Medium: Buch27,95 € (inkl. MwSt.)
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Lim Air Asia: Penetrating into the South African Airline Industry
1. Auflage 2012Verlag: GRIN VerlagISBN: 978-3-656-12374-3Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: 0 - No protection16,99 € (inkl. MwSt.)
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Lim Panty Pad: Marketing Menstrual Pads to the Japanese Market
1. Auflage 2012Verlag: GRIN PublishingISBN: 978-3-656-12339-2Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: 0 - No protection18,99 € (inkl. MwSt.)
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Bhattacharyya / Dash / Hewege Social and Sustainability Marketing
A Casebook for Reaching Your Socially Responsible Consumers through Marketing Science1. Auflage 2021Verlag: Productivity PressISBN: 978-0-367-55363-0Medium: Buch159,70 € (inkl. MwSt.)
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Lim / Ting Research Methodology: A Toolkit of Sampling and Data Analysis Techniques for Quantitative Research
2. Auflage 2012Verlag: GRIN VerlagISBN: 978-3-656-12500-6Medium: Buch47,95 € (inkl. MwSt.)
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Lim / Ting Research Methodology: A Toolkit of Sampling and Data Analysis Techniques for Quantitative Research
1. Auflage 2012Verlag: GRIN PublishingISBN: 978-3-656-12470-2Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: 0 - No protection29,99 € (inkl. MwSt.)
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Lim / Kaur / Cheong COVID-19, Business, and Economy in Malaysia
Retrospective and Prospective Perspectives1. Auflage 2021Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-000-47685-9Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)25,99 € (inkl. MwSt.)
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Lim / Kaur / Cheong COVID-19, Business, and Economy in Malaysia
Retrospective and Prospective Perspectives1. Auflage 2021Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-000-47684-2Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)25,99 € (inkl. MwSt.)
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Lim / Wan Seeto / Han Lim Anakku: Revitalising the Next to Nature Feeding Range
2. Auflage 2012Verlag: GRIN VerlagISBN: 978-3-656-11341-6Medium: Buch47,95 € (inkl. MwSt.)
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Arao / Lim / Cheong Future of Media in Asia
Artificial Intelligence, Digital Technology and Media PracticeErscheinungsjahr 2025Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-031-95770-3Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark128,39 € (inkl. MwSt.)
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Lim / Wan Seeto / Han Lim Anakku: Revitalising the Next to Nature Feeding Range
1. Auflage 2012Verlag: GRIN PublishingISBN: 978-3-656-11400-0Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: 0 - No protection36,99 € (inkl. MwSt.)
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Balaji / Bhattacharyya / Lim Future of Business in Asia
Exploring Pathways to Tomorrow’s Business LandscapeErscheinungsjahr 2025Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-031-95940-0Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark139,09 € (inkl. MwSt.)
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Fung / Lim / Cheong Future of Work in Asia
Transforming Work Models, Workforce Dynamics and Workplace TechnologyErscheinungsjahr 2025Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-031-95804-5Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark160,49 € (inkl. MwSt.)
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Bhattacharyya / Dash / Hewege Social and Sustainability Marketing
A Casebook for Reaching Your Socially Responsible Consumers through Marketing Science1. Auflage 2021Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-000-40802-7Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)80,99 € (inkl. MwSt.)
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Bhattacharyya / Dash / Hewege Social and Sustainability Marketing
A Casebook for Reaching Your Socially Responsible Consumers through Marketing Science1. Auflage 2021Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-000-40803-4Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)80,99 € (inkl. MwSt.)
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