Ergebnisse filtern
-
- 18
-
- 1
- 1
- 4
- 1
- 3
- 3
- 3
- 2
-
- 18
-
- 8
- 10
-
- 18
-
- 18
-
- 18
-
Mortimer / El-Hani Conceptual Profiles
A Theory of Teaching and Learning Scientific Concepts1. Auflage 2014Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-90-481-9246-5Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark139,09 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Stocklmayer / Gore / Bryant Science Communication in Theory and Practice
Erscheinungsjahr 2012Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-94-010-0620-0Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark149,79 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Mueller / Tippins / Stewart Assessing Schools for Generation R (Responsibility)
A Guide for Legislation and School Policy in Science Education1. Auflage 2013Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-94-007-2748-9Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark96,29 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Zohar / Dori Metacognition in Science Education
Trends in Current Research1. Auflage 2011Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-94-007-2132-6Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark96,29 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Roth Designing Communities
1998Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-94-011-5562-5Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark53,49 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Taylor / Wallace Contemporary Qualitative Research
Exemplars for Science and Mathematics Educators2007Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-1-4020-5920-9Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark213,99 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Shorrocks-Taylor / Jenkins Learning From Others
International Comparisons in Education2000Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-0-306-47219-0Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark149,79 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Halloun Modeling Theory in Science Education
2004Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-1-4020-2140-4Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark96,29 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Cobern Everyday Thoughts about Nature
A Worldview Investigation of Important Concepts Students Use to Make Sense of Nature with Specific Attention of Science2000Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-94-011-4171-0Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark96,29 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Lawson The Neurological Basis of Learning, Development and Discovery
Implications for Science and Mathematics InstructionErscheinungsjahr 2006Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-0-306-48206-9Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark149,79 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Heywood / Parker The Pedagogy of Physical Science
2010Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-1-4020-5271-2Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark149,79 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Taber Progressing Science Education
Constructing the Scientific Research Programme into the Contingent Nature of Learning Science2009Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-90-481-2431-2Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark149,79 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Gess-Newsome / Lederman Examining Pedagogical Content Knowledge
The Construct and its Implications for Science Education1999Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-0-306-47217-6Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark149,79 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Roth Authentic School Science
Knowing and Learning in Open-Inquiry Science Laboratories1995Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-94-011-0495-1Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark149,79 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Lavoie / Roth Models of Science Teacher Preparation
Theory into Practice2002Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-0-306-47230-5Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark96,29 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Geelan Weaving Narrative Nets to Capture Classrooms
Multimethod Qualitative Approaches for Educational Research2004Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-1-4020-5700-7Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark96,29 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Niaz Critical Appraisal of Physical Science as a Human Enterprise
Dynamics of Scientific Progress2009Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-1-4020-9626-6Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark128,39 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Aubusson / Harrison / Ritchie Metaphor and Analogy in Science Education
2006Verlag: Springer NetherlandISBN: 978-1-4020-3830-3Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark96,29 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar
Ist Ihr gesuchter Titel nicht Teil der Ergebnisse? Dann nutzen Sie unser Kontaktformular
Bitte ändern Sie das Passwort