Furlong / Maynard | Mentoring Student Teachers | E-Book | www.sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 224 Seiten

Furlong / Maynard Mentoring Student Teachers

The Growth of Professional Knowledge
Erscheinungsjahr 2012
ISBN: 978-1-135-09616-8
Verlag: CRC Press
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

The Growth of Professional Knowledge

E-Book, Englisch, 224 Seiten

ISBN: 978-1-135-09616-8
Verlag: CRC Press
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



In the UK and elsewhere, the training of teachers is increasingly seen as a matter of partnership between schools and institutions of higher education. There is thus an urgent need within the profession to define more carefully what the role of teachers acting as mentors should be. Clearly some aspects of professional knowledge can only be acquired from practical experience in school, and this book draws on extensive research on students' school-based learning to isolate and analyse those aspects. Like any form of teaching, mentoring, the authors suggest, must be built on a clear understanding of the learning processes it is intended to support. In this book, they report on their research into the nature of students' school-based learning and what this means for the role of the mentoring.

Furlong / Maynard Mentoring Student Teachers jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.