Buch, Englisch, 348 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 456 g
Buch, Englisch, 348 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 456 g
ISBN: 978-1-349-35105-3
Verlag: PALGRAVE
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Wirtschaftssoziologie, Arbeitssoziologie, Organisationssoziologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Marktforschung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Wirtschaftssektoren & Branchen: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
Weitere Infos & Material
List of Tables List of Figures Prologue Acknowledgements A Note on Referencing Styles Historiography Scope, Scale, Concentric Diversification and the Black Box RCA and the Electronic Data Processing Business General Electric and the Commercial Data Processing Market The Ferranti Company and the Early Computer Industry Electrical and Musical Industries Strategies and organisations of IBM and ICT IBM's other Competitors Conclusions: Concentric Diversification versus Market Specialisation and the Problem of Resource Allocation