Gilligan / Wilson | Strategic Marketing Planning | Buch | 978-1-85617-617-0 | www.sack.de

Buch, Englisch, 576 Seiten, Format (B × H): 189 mm x 246 mm, Gewicht: 1099 g

Gilligan / Wilson

Strategic Marketing Planning


2. Auflage 2009
ISBN: 978-1-85617-617-0
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 576 Seiten, Format (B × H): 189 mm x 246 mm, Gewicht: 1099 g

ISBN: 978-1-85617-617-0
Verlag: Routledge


Strategic Marketing Planning concentrates on the critical planning aspects that are of vital importance to practitioners and students alike. It has a clear structure that offers a digest of the five principal dimensions of the strategic marketing planning process. Leading authors in this sector, Gilligan and Wilson offer current thinking in marketing and consider the changes it has undergone over the past few years. Updated information in this new edition includes: * Changing corporate perspectives on the role of strategic marketing activity* Changing social structures and the rise of social tribes * The significance of the new consumer and how the new consumer needs to be managed * New thinking on market segmentation* Changing routes to market* Developments in e-marketing * Changing environmental structures and pressures

Gilligan / Wilson Strategic Marketing Planning jetzt bestellen!

Zielgruppe


Postgraduate

Weitere Infos & Material


Marketing auditing and SWOT analysis; Segmental and productivity analysis; Environmental analysis; Customer and competitor analysis; Market segmentation; Formulation and implementation of marketing strategy.


Colin Gilligan



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.