Buch, Englisch, 384 Seiten, Paperback, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 582 g
Reihe: Communication and Society
Buch, Englisch, 384 Seiten, Paperback, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 582 g
Reihe: Communication and Society
ISBN: 978-0-415-08500-7
Verlag: Routledge
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Geisteswissenschaften Philosophie Moderne Philosophische Disziplinen Philosophische Anthropologie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Radio- und Fernsehindustrie
Weitere Infos & Material
Prologue; Part 1 Nothing Succeeds Like Success; Chapter 1 The Problem of Knowing; Chapter 2 Predicting the Unpredictable; Chapter 3 By the Numbers; Chapter 4 Making Schedules; Chapter 5 The Triumph of the Synthetic; Chapter 6 “Another American Dream Gone Astray”; Part 2 The Television-Industrial Complex; Chapter 7 Inside Tracks in a Small World; Chapter 8 The Deal Is the Art Form; Chapter 9 Movies of the Week; Part 3 The Politics of Prime Time; Chapter 10 The Turn Toward “Relevance”; Chapter 11 Shifting Right; Chapter 12 The “Far Righteous” Shake the Temple of Commerce; Chapter 13 The Temple Stands; Chapter 14 Hill Street Blues;