Buch, Englisch, 220 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 317 g
Buch, Englisch, 220 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 317 g
ISBN: 978-0-415-32622-3
Verlag: Routledge
Presents empirical findings from different South-East Asian countries to demonstrate that Chinese businessmen employ a variety of strategies in their networking, entrepreneurship and organisational and firm development; and concludes that much more research is needed in order to provide a full understanding of Chinese business success.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Außenhandel
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
Weitere Infos & Material
Introduction: Chinese Busines Research in Southeast Asia 1. Singapore 2. Malaysia 3. Thailand 4. Indonesia 5. Taiwanese Business in Southeast Asia




